Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

31 marca 2011

Wiosenny spacer

 
W klasie mamy już wiosnę: pięknie urosła nam posiana tydzień temu rzeżucha, a z cebulek przyniesionych w doniczce przez Zuzię powolutku wychylają się już jakieś roślinki. Mama Zuzi myśli, że to będą żonkile, ale co z nich wyrośnie naprawdę wkrótce się przekonamy. Kubuś też przyniósł doniczkę i zapewnił, że będzie w niej już niebawem kolorowa niespodzianka.
Wiosenny kącik
W końcu dzisiaj udało nam się wyjść na spacer w poszukiwaniu zwiastunów wiosny. Rano jeszcze nie byliśmy pewni, czy słońce zaświeci, ale po wyjściu ze szkoły wszyscy poczuliśmy wiosnę w powietrzu. Podczas spaceru dzieci bardzo uważnie wypatrywały znaków wiosny i wszystko dokładnie fotografowały. 

Na zdjęciach uwieczniły tylko obrazy,  a szkoda że nie można pokazać tego pachnącego wiosną powietrza, latających nad kwiatami owadów i wiosennej atmosfery. Dowodów na to, że zima odeszła, a wiosna zaczęła swoje panowanie znaleźliśmy wiele i można je obejrzeć w albumie poniżej.
Zwiastuny wiosny
Na razie są w nim tylko moje zdjęcia. Jeśli któreś z dzieci chce swoje zdjęcia też pokazać, proszę mi je przesłać, a znajdą się w albumie.


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Było naprawdę fajnie. Najbardziej podobały mi się krokusy.



Patryk Gurtat