Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

25 maja 2011

Festyn Parafialny


UWAGA DZIECIAKI!!!


 Dnia 4 czerwca 2011 r. w godz. 11.00 - 14.00 na terenie przy kościele MB Częstochowskiej w Wołominie odbędzie się Festyn Parafialny z okazji Dnia Dziecka.

Na wszystkich przybyłych czeka wiele atrakcji, m. in.:
  • zabawy muzyczne,
  • konkursy,
  • grill,
  • gofry (Natalka jadła i napisała, że są przepyszne)
  • loteria

Organizatorzy  serdecznie zapraszają wszystkie dzieci wraz z rodzicami, zapewniając świetną zabawę.

Życzę wszystkim udanej zabawy :)


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kiedyś byłam na takim festynie parafialnym, było bardzo fajnie. Gofry były przepyszne. Polecam :)

Natalka Kopacz

Anonimowy pisze...

świetnie się bawiłam na festynie
ale najbardziej podobał mi się
konkurs plastyczny.

Zuzia Markowska