Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

16 czerwca 2011

Zapraszamy turystów do Wołomina

folder Wołomina

Czy w naszym mieście są ciekawe miejsca, które warto pokazać turystom?
Na to pytanie odpowiedziały dzieci z naszej klasy przygotowując foldery turystyczne o Wołominie. Projekt ten wykonywały w domu, częściowo z pomocą rodziców. Była to okazja do pokazania najciekawszych miejsc w naszym mieście.
Dzieci spisały się na medal. Foldery są bardzo różnorodne, a każdy inny i niepowtarzalny. Niektórzy pracowali w grupkach, inni samodzielnie. Mam nadzieję, że dzieci miały tyle samo radości podczas pracy nad tym projektem, co ja w czasie oglądania tych małych dzieł.

Niżej efekty tej pracy. 





 

Autorzy folderów z zadowoleniem prezentujący swoje prace :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wszystkie foldery podobają mi się.
Miałam wielką radość przy pracy nad folderem, ale warto było. Dowiedziałam się, że w Wołominie jest wiele ciekawych miejsc. Niektóre odwiedzę rowerem z rodzicami.
Pozdrawiam :)))

Natalka Kopacz ****

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne są te prace. Miło było popatrzeć z jakim zaangażowaniem były wykonywane. Nawet pod koniec roku udało się wzbudzić tyle pomysłów i takie chęci do pracy.
Pozdrawiam,
Elżbieta Gurtat