Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

22 września 2011

Sprzątamy świat



Tak jak się umówiliśmy w czwartek sprzątaliśmy otoczenie naszej szkoły w ramach akcji "Sprzątanie świata".  

Postanowiliśmy wziąć udział w tej akcji, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że w dużej mierze to od nas ludzi zależy przyszłość naszej planety. Musimy dbać o najbliższe otoczenie i gdyby wszyscy to robili, środowisko nie byłoby zanieczyszczone. Warto o tym pamiętać nie tylko w czasie takich akcji społecznych, ale każdego dnia przez cały rok. 

Dzieci bardzo dobrze przygotowały się do tej akcji, przyniosły ze sobą worki na śmieci, jednorazowe rękawiczki i tak wyposażeni wyszliśmy przed szkołę. Śmieci było dużo, ale świetnie daliśmy sobie z nimi radę. Niektórym chłopcom worki "pękały w szwach", a i dziewczynki z wielkim zaangażowaniem chciały dorównać kolegom. To była nasza lekcja ekologii.

"Sprzątanie świata"


Po skończonej akcji dzieci postanowiły "sprzątać świat" znacznie częściej niż raz w roku.


Mam nadzieję, że będą o tym pamiętały.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo podobało mi się zbieranie śmieci.

Basia Modzelewska

Anonimowy pisze...

Chciałabym,żeby cały świat był czysty, dlatego zaczęliśmy od otoczenia naszej szkoły. Zachęcam wszystkich do sprzątania świata.
☻☺♥♣☻☺♥♣☻☺♥♣

Zuzia Markowska

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobało sprzątanie świata. Mam nadzieję, że będę sprzątać świat częściej.

Kamila Łuczyk

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobało zbieranie śmieci. Bardzo dużo ich zebraliśmy. Chcę, żeby świat był czysty.
♥♥♥


Weronika Dembek