Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

5 listopada 2011

Pozdrowienia dla Piotrka

Kochani!

Jakoś dziwnie nam się układa ten rok szkolny, a wszystko zaczęło się od wyjazdu Patryka do sanatorium. Później w szpitalu znalazły się Zuzia i Wiktoria, a teraz Piotruś Zasiewski. Dzisiaj otrzymałam wiadomość od mamy Piotrka, który już jest w domu po operacji kolana. Wprawdzie już trochę chodzi, ale do szkoły jeszcze nie może wrócić, gdyż porusza się o kulach. Mama napisała, że Piotrek bardzo tęskni za szkołą i za Wami. Na początku cieszył się z dni wolnych od szkoły, ale teraz już bardzo chciałby się z Wami zobaczyć. Ponieważ jeszcze jakiś czas nie będzie z nami możemy przesłać mu serdeczne pozdrowienia na blogu. 

Piotrusiu!

Wiem, że systematycznie czytasz wszystkie wpisy na blogu i korzystając z tego życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do nas. Mam nadzieję, że to już wkrótce nastąpi. Nie martw się o zaległości, pomożemy Ci je nadrobić, a teraz rehabilituj nogę i szybko do nas wracaj.


Serdecznie Cię pozdrawiamy :)

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cześć Piotrek powracaj szybko do zdrowia.

Weronika Dembek ☺ ☺ ☺ ☺

Anonimowy pisze...

Drogi, Piotrku! Dawno się nie widzieliśmy. Gdy przeczytałem post o tym, że trawiłeś do szpitala z powodu operacji kolana to aż się przeraziłem. Bardzo Ci współczuje. Trzymaj się i szybko wracaj do zdrowia. Twój kolega Mateusz Gromek!!!!

Anonimowy pisze...

Dziękuję za wsparcie z Waszej strony!!! To bardzo miłe. Tęsknię za Wami. Pozdrawiam PIOTR Z.

Anonimowy pisze...

Piotrek wracaj szybko do zdroia i do szkoły bo tęsknimy ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺




Zuzia Orych

Anonimowy pisze...

Postaram się szybko wrócić do Was

Anonimowy pisze...

Piotrek wracaj szybko do zdrowia i nic się nie martw.Pozdrawiam Cię serdecznie.

PATRYK GURTAT

Anonimowy pisze...

ŻYCZĘ SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA I DUŻO UŚMIECHU... WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE :)

POZDRAWIAM CIĘ CIEPLUTKO I MILUTKO :)


NATALKA KOPACZ****

Anonimowy pisze...

Cześć Piotrek! Bardzo tęsknie i niemogę się doczekać.Wracaj do zdrowia!




Kamila Łuczyk

Anonimowy pisze...

Piotrek mam nadzieję ,że będziesz w poniedziałek w szkole




Zuzanna Orych