Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

16 grudnia 2011

Wizyta w teatrze SYRENA w Warszawie




Dzisiaj wraz z dziećmi z klasy III b pojechaliśmy do teatru SYRENA w Warszawie na przedstawienie pt. "Pożarcie królewny Bluetki".
W spektaklu występowały postaci, które zwykle w bajkach można spotkać. Był tam więc groźny smok, piękna królewna, Dobra Wróżka. A historia była bardzo zabawna.

Dawno, dawno temu, w czarodziejskiej krainie mieszkała królewna Bluetka. Wiodła szczęśliwy żywot w swoim królestwie, dopóki nie przyleciał tam groźny smok, spożywający wyłącznie królewny. Paź Adaś - najbliższy przyjaciel królewny dwoił się i troił, aby ochronić swoją panią. 


Najpierw poprosił o pomoc Dobrą Wróżkę, ale pech chciał, że ta straciła pamięć i nie potrafiła sobie przypomnieć żadnego zaklęcia na pokonanie smoka. Później z pomocą przyszli mu wojownicy: dzielny dobosz, Billy Sprężynka, a nawet chiński wojownik, ale żaden z nich nie potrafił pokonać strasznej bestii.
Udało się to dopiero naszej koleżance Zuzi Markowskiej, która odważnie weszła do smoczej jamy i uratowała królewnę. Smok okazał się jaroszem, a do królestwa zaprosiła go Dobra Wróżka.

Przedstawienie bardzo się wszystkim podobało, byliśmy zachwyceni pięknymi, barwnymi strojami, a także choreografią, muzyką i śpiewem aktorów. Syrena jak zwykle nie rozczarowała widzów.
Na zakończenie aktorzy wręczyli wylosowanym dzieciom upominki - gry planszowe. Zuzia oczywiście otrzymała pierwszą nagrodę.

Czas spędzony w teatrze to była dla wszystkich świetna zabawa.

SERDECZNIE DZIĘKUJĘ PANOM ZBIGNIEWOWI KRÓLOWI ORAZ MARKOWI ORYCH

Gdyby nie pomoc Panów, nie obejrzelibyśmy przedstawienia.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobało.

Paulina Radomska

Anonimowy pisze...

Piękne przedstawienie



Weronika Dembek

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne przedstawienie.Najbardziej podobała mi się wróżka poniewarz
była taka śmieszna, że chętnie bym ja przywitała z bliska.Wszystko było super no poza wyjazdem, ale najważniejsze jest to, że udało nam się dotrzeć dzięki tacie Piotrka Króla i tacie Zuzi Orych.
Kamila Łuczyk!!!!

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobało przedstawienie było bardzo wosoło i zabawnie. ☺☺☺☺




Zuzanna Orych

Anonimowy pisze...

Przedstawienie było bardzo ciekawe i zabawne. Lubię oglądać przedstawienia na żywo.


Natalka Kopacz******

Anonimowy pisze...

Bardzo podobał mi się występ pod tytułem'Pożarcie królowej Bluetki'w teatrze'Syrena'.Bardzo dziękuje naszej pani wychowawczyni.

Agata Jaworek

Anonimowy pisze...

Bardzo podobał mi się występ pod tytułem'Pożarcie królowej Bluetki'w teatrze'Syrena'.Bardzo dziękuje naszej pani wychowawczyni.

Agata Jaworek

Anonimowy pisze...

Piękny spektakl!!!


Ola Zielińska