Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

13 lutego 2012

Walentynki 2012


Chociaż WALENTYNKI przypadają dopiero jutro to trudno już nie zauważyć zbliżającego się święta.
Wszystko dookoła udekorowane jest czerwonymi serduszkami.
Jest to świetna okazja, aby napisać komuś, że go bardzo lubimy.
Możemy przy tym pozostać anonimowi i podpisać się pod życzeniami po prostu "Walentynka".
Myślę, że osoba, której podrzucimy walentynkę domyśli się, kto jest jej autorem, ale mimo wszystko pozostanie pewna tajemnica.
Zawsze to bardzo miłe, gdy ktoś okazuje nam sympatię, prawda?
Odwdzięczmy się tym samym.




Cały dzień czekałam na ten dzień lutowy, 
by Ci zdradzić sekret i mieć ciężar z głowy.
W końcu ten dzień nadszedł, więc Ci skrycie mówię,
dobry z Ciebie kumpel i za to Cię lubię.


Chciałem dać Ci ciastko,  lecz się samo zjadło,
chciałem dać lusterko, lecz do rzeki wpadło.
Więc Ci tylko powiem, bo to dziś Walenty,
że dam Ci mą przyjaźń, nie jakieś prezenty.


Sprawdzianu dobrze nie napisałem,
bo wciąż o Tobie tylko myślałem.
A Ty się pewnie nie domyślałaś,
że bardzo mi się spodobałaś...



Oddam Ci moje śniadanie,
pomogę rozwiązać zadanie
i pamiętaj, w razie czego,
że jestem Twoim dobrym kolegą.

(Wierszyki pochodzą z serwisu www.superkid.pl)



Podobno z okazji Walentynek  wysyłanych jest na całym świecie około miliarda kartek. Walentynki zajmują drugie miejsce po świętach Bożego Narodzenia w rankingu świąt, podczas których wysyła się bliskim najwięcej życzeń. Okazuje się, że zdecydowaną większość z tych życzeń wysyłają kobiety.




Z okazji Walentynek życzę wszystkim spełnienia marzeń i dużo szczęścia.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Z okazji walentynek życzę całej klasie 3c dużo zdrowia szczęścia i spełnienia marzeń.

Julia

Anonimowy pisze...

Niech się wszyscy kochają. Kolega koleżankę, a koleżanka kolegę.

Basia Modzelewska