Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

21 marca 2012

Sprawdzian z Operonem

Już za tydzień 29 marca odbędzie się Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji Trzecioklasisty OPERON 2012


Tego dnia wszyscy uczniowie klas trzecich z naszej szkoły punktualnie o godz. 9.00 przystąpią do pisania sprawdzianu zorganizowanego przez "Gazetę Wyborczą" oraz Wydawnictwo Pedagogiczne "Operon". 
Test będzie się składał z dwóch części: polonistycznej i matematycznej. Obie części dzieci będą pisały jednego dnia z 15 - minutową przerwą. Zostaną zbadane umiejętności uczniów w zakresie: czytania, pisania, myślenia matematycznego.

30 marca wydawnictwo poda do publicznej wiadomości odpowiedzi do sprawdzianu wraz z kartoteką. Można będzie sprawdzić poprawność wykonania zadań.

Mam nadzieję, że  naszym trzecioklasistom przyda się kilka słów otuchy i wiary we własne możliwości.


6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie dawno, chyba 15 minut temu weszłam na stronę internetową operonu i naprawdę warto wejść.

Zuzia Markowska

Anonimowy pisze...

Trochę boje się tego sprawdzianu

Anonimowy pisze...

Trochę boje się tego sprawdzianu

Weronika Dembek

Anonimowy pisze...

Ja też mam obawy, ale mam nadzieję że nam wszystkim pójdzie dobrze:)


Natalka Kopacz

Joanna Mańkowska pisze...

Ja jestem pewna, że dacie z siebie wszystko i pokażecie, na co Was stać.
Jestem dobrej myśli i Wam radzę to samo.
Trzymam kciuki za wszystkich.

Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Trochę boje się tego sprawdzianu


Basia Modzelewska