Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

29 czerwca 2012

To już naprawdę koniec!!!



Właśnie zakończyliście swój pierwszy etap edukacji szkolnej, przed Wami dalsze lata nauki. Już po wakacjach staniecie się uczniami klasy czwartej. W ciągu tych trzech lat bardzo się z Wami zżyłam i okropnie jest mi żal się z Wami rozstawać. Ale tak musi być :(

Życzę Wam, aby nadal towarzyszyły Wam: zabawa, uśmiech i zadowolenie nawet z najmniejszych sukcesów.


To, czego nauczyliście się w tych pierwszych klasach szkoły podstawowej to bardzo cenny bagaż doświadczeń na całe życie, pierwsza książka, pierwsze zabawy z rówieśnikami, pierwsze oceny Waszej pracy. Mam nadzieję, że będą to niezapomniane wspomnienia Waszego dzieciństwa, ważne a może nawet najważniejsze.

Jestem dumna i szczęśliwa, że mogłam w tym uczestniczyć i na co dzień przez trzy lata Wam towarzyszyć. Przeżyliśmy wspólnie wiele pięknych chwili. Począwszy od pierwszego dnia w szkole, kiedy to spotkaliśmy się podczas rozpoczęcia roku szkolnego, poprzez różne nasze klasowe uroczystości, wycieczki, apele, tańce, zabawę i naukę.

Zawsze mogłam liczyć na Wasze zaangażowanie, chęci do pracy i wspaniałe pomysły, a w trudnych chwilach na Wasz uśmiech, miłe słowa i dobry humor.

Życząc powodzenia w dalszej edukacji, życzę Wam abyście pozostali tacy, jacy jesteście, a jesteście fantastyczni. 

Chciałabym również podziękować Waszym Rodzicom, którzy przez te trzy lata bardzo mnie wspierali w pracy i zawsze mogłam liczyć na Państwa życzliwość, sympatię i pomoc.


BARDZO PAŃSTWU DZIĘKUJĘ!!!




Na koniec życzę wszystkim DZIECIOM I RODZICOM wspaniałego wypoczynku. 
Odpoczywajcie, bawcie się wesoło i beztrosko, ale zawsze bezpiecznie, a we wrześniu na pewno się spotkamy i opowiecie mi o swoich wakacyjnych wojażach.

Ściskam Was mooooooooooooocno :)


P. S.
Właśnie obejrzałam pamiątkowy album - prezent, który podarowaliście mi na koniec roku. Wam i Waszym rodzicom serdecznie dziękuję za wszystkie piękne wpisy, podziękowania i wierszyki. Jak się zapewne domyślacie skropiłam każdą stronę wielką porcją łez, a teraz już tylko się uśmiecham i Wam zalecam to samo :)

Ta księga jest PIĘKNA!!!



13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

My też bardzo dziękujemy za trud włożony w opiekę i nauczanie naszych dzieci.Jesteśmy dumni że nasze dzieci miały tak wspaniałą wychowawczynię,którą pokochały z całego serca.Po tych trzech latach spędzonych razem jest nam niezmiernie żal rozstawać się z tak wspaniałym człowiekiem jakim jest pani Joasia,mamy nadzieję,że to co zbudowaliśmy przez te trzy lata zostanie w naszych sercach na zawsze.
Bardzo Dziękujemy!!!!

Weronika Dembek z mamą.

Anonimowy pisze...

Ja też bardzo dziękuje za to co Pani dała nam w przeciągu tych trzech lat. Mam nadzieję, że będzie Pani wspominać nas do końca życia jak ja i, że będzie Pani nas wspominać tak dobrze jk my Panią!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kamila Łuczyk

Joanna Mańkowska pisze...

Kamilko, będę o Was pamiętać na pewno jak najlepiej i do końca życia albo jeszcze dłużej.

Pani Moniko, bardzo dziękuję za ten poprzedni komentarz :)

Pozdrawiam wszystkich gorąco )*

Anonimowy pisze...

Ja także bardzo dziękuję za to,co dała nam pani przez te trzy lata,zawsze będę wspominać panią jako najlepszą i kochaną bo wiem że pani była wyjątkowa i mam nadzieję że zostaniemy w pani sercu na zawsze tak jak pani została w sercach naszych.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Weronika Dembek.

Joanna Mańkowska pisze...

Weronisiu, ja również bardzo Wam dziękuję za te trzy piękne lata i tak jak już Wam mówiłam w piątek pozostaniecie w mojej pamięci i sercu, bo jesteście wyjątkowi.

Pozdrawiam gorąco

Anonimowy pisze...

Dopiero czwarty dzień wakacji, a ja już tak baaaaaaaaaaardzo tęsknie za WSZYSTKIMI!!!! Mam nadzieje, że wszyscy bez wyjątku po wakacjach bezpiecznie wrócą do domów wypoczęci i szczęśliwi. ☺ ☺ ☺ ☺

WIERSZYK DLA PANI
Przez trzy lata pani nas uczyła,
na pewno wysiłek i trud w to włożyła.
Teraz rozstania nadszedł czas,
prosimy panią mocno "NIE ZAPOMNIJ NAS"!!! ♥ ♥ ♥

Zuzia Markowska

Joanna Mańkowska pisze...

Zuziu, bardzo Ci dziękuję za miły wierszyk.
Ja też już za Wami tęsknię i nie ma takiej możliwości, żebym o Was nie pamiętała :)
Pozdrawiam gorąco!

Anonimowy pisze...

Ja też bardzo tęsknie za Panią, za klasą. I chociaż są wakacje to smutno mi jest, jak pomyśle, że we wrześniu nie bedzie już tak jak dawniej. Nie bedzie usmiechu Pani i naszej sali nr 66 :(.
Ale cieszę się z tego jak napisałam w wierszyku dla Pani, że
"byłam w tej klasie i że poznalam Panią Joasię".

Bardzo DZIĘKUJĘ za WSZYSTKO co Pani dla nas zrobiła,
za to że tyle dobrych rzeczy nas nauczyła.

Przesyłam gorące pozdrowienia :))

Natalka K*****

Joanna Mańkowska pisze...

Natalko, ja też na razie jeszcze nie cieszę się z wakacji, bo cały czas myślę o tym, że we wrześniu do mojej sali 66 przyjdą inne dzieci. Mam tylko nadzieję, że wszyscy szybko się przyzwyczaimy do nowej sytuacji i będziemy wspominać te nasze trzy świetne lata. Miałam szczęście Was poznać i z Wami być aż tak długo, a teraz musicie "wyfrunąć z gniazdka i pójść dalej w świat".
Mam tylko nadzieję na częste Wasze odwiedziny w "starej" sali 66.
Pozdrawiam bardzo gorąco, do zobaczenia :)

Anonimowy pisze...

Przykro mi ,że odeszliśmy od Pani.Ostatni rok minął tak szybko, przecież niedawno był początek trzeciej klasy. Napewno przyślę Pani pocztówkę z Egiptu.Dziękuje Pani za wszystko czego nas nauczyła i ile z nami spędziła czasu.!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zuzanna Orych z Rodziną

Joanna Mańkowska pisze...

Zuziu, mnie też jest przykro, ale z drugiej strony to już tak dużo umiecie, że w czwartej klasie spokojnie sobie poradzicie beze mnie. Pokażcie się z jak najlepszej strony i wszystko będzie ok.
Ja również dziękuję Wam za ten piękny czas, który razem spędziliśmy, ale niestety wszystko co dobre musi się kiedyś skończyć, a my nie będziemy się oglądać do tyłu tylko NAPRZÓD!
Pozdrawiam gorąco :)

Anonimowy pisze...

Jest mi bardzo prykro, że już minęły te trzy lata z Panią, nigdy nie zapomnę. Zawsze bedę Panią bardzo mile wspominała.
Serdecznie Panią pozdrawiam.
Weronika Zawadzka

Joanna Mańkowska pisze...

Weronisiu, wszystkim nam jest przykro, bo dobrze nam było ze sobą. Ja również zawsze będę Cię pamiętała. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.
Pozdrawiam Cię serdecznie:)