Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

10 września 2011

Dla Zuzi


Kochani,
dzisiaj otrzymałam przykrą wiadomość od mamy Zuzi Orych. Niestety, nasza Zuzia leży w szpitalu i nie będzie jej z nami pewnie około dwóch tygodni. W związku z tym chciałabym Was prosić o kilka miłych słów dla niej w komentarzach. Mam nadzieję, że Zuzia będzie mogła odczytać je na naszym blogu, a jeśli nie, to przeczyta je po powrocie ze szpitala.

Zuziu,
bardzo Ci współczujemy, że musisz leżeć w szpitalu, zamiast być tu z nami. Mamy nadzieję, że wszystko dobrze się skończy i niedługo będziemy tylko wspominać te trudne dla Ciebie chwile. Trzymaj się cieplutko i niczym się nie martw. Wszystko będzie dobrze.


Serdecznie Cię pozdrawiamy i czekamy na Ciebie :)


14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witaj Zuziu,
Patryk bardzo serdecznie Cię pozdrawia i życzy szybkiego powrotu do zdrowia. Dobrze wie, co znaczy być daleko od domu, tym bardziej Ci współczuje.

E. Gurtat

Anonimowy pisze...

Kochana ZUZIU!
Zasmuciłam się,że jesteś w szpitalu :(
Myślę,że szybko wrócisz do zdrowia i niedługo się spotkamy:) tego bardzo Ci życzę.

Znalazałam dla Ciebie taki wierszyk:

******************
Witam Cię milutko,
pozdrawiam cieplutko.
Niech całe dnie
mijają Ci bez smutków.
Słoneczko na niebie
niech świeci dla Ciebie
Promyki słoneczne migają
Moje pozdrowienia Tobie posyłają.
**********************************

Pozdrawiam

Natalka Kopacz *****

Anonimowy pisze...

Kochana Zuziu!
Jest mi bardzo przykro, że znalazłaś się w szpitalu, ale mam nadzieję, że bardzo szybko wrócisz do zdrowia i już niedługo się spotkamy. Przesyłam Ci gorące pozdrowienia i całusy. Czekam na Ciebie.
Weronika Zawadzka

Anonimowy pisze...

Cześć ZUZIU ♥♥

Mam nadzieję że szybko wrócisz do zdrowia. Bardzo mi przykro że leżysz w szpitalu ale czekam na Ciebie

Weronika Dembek

☺☺☺☺

Anonimowy pisze...

Życzę Ci Zuziu powrotu do zdrowia♥♥♥
Piotr Zasiewski

Anonimowy pisze...

Miła Zuziu,
jak najszybciej wracaj do nas, bo my już na Ciebie czekamy z otwartymi ramionami. Wracaj do zdrowia, życzy cała klasa.♥♥♥

Weronika Zawadzka♥♥♥

Anonimowy pisze...

Kochana Zuziu♥♥♥

zdrowiej szybko,
bo smutno bez Ciebie
w szkole:(

Marysia

Anonimowy pisze...

Kochana Zuziu! Trzymaj się! Bardzo brakuje nam Ciebie.
Łukasz

Anonimowy pisze...

Cześć Zuziu! Myślę, że niedługo wyzdrowiejesz, a gdy do nas wrócisz będziemy się cieszyć♥♥♥♥♥♥♥
Grzegorz Witek

Anonimowy pisze...

Cześć Zuzia, mam nadzieję, że dobrze się czujesz. Szybko do nas wracaj♥

Rafał Świętkowski

Anonimowy pisze...

Droga Zuziu, bardzo tęsknię ♥♥♥♥♥♥!
Mam nadzieje, że niedługo wrócisz.
Nie martw się, bo jak wrócisz
to Ci wszystko opowiem. Całuję!!!!!!


Twoja koleżanka Kamila Łuczyk!

♥♥♥♥♥♥☺☻♥♣○◘

Anonimowy pisze...

Droga Zuziu, bardzo się za Tobą stęskniłam. Mam nadzieję, że się niedługo spotkamy ♥♥♥
Do zobaczenia♥♥♥

Agata♥♥

Anonimowy pisze...

Droga Zuziu. Mam nadzieje,że szybko do nas wrócisz.
CAŁUJĘ SERDECZNIE!

♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ Zuzia Markowska ☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻

Anonimowy pisze...

Dużo zdrowia Zuziu !
Wracaj szybko, bo pusto w ławce bez Ciebie :C
Bartek S.
PS. Moja mama serdecznie Cię pozdrawia i życzy zdrowia.