Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

14 września 2011

Zajęcia na pływalni


Zajęcia na pływalni

Oj, dzisiaj było tyle radości, co niemiara. Dzieci po raz pierwszy pojechały na naszą piękną pływalnię miejską i zaczęła się nauka pływania.
Najpierw przebrały się w kostiumy kąpielowe, a później ustawiły się na zbiórce. Trener udzielił wszystkim kilku ważnych wskazówek i zaczęły się zajęcia.
Na pierwszej lekcji dzieci oswajały się z wodą i wykonywały różnorodne ćwiczenia z pomocą "makaronów". Niektórzy już potrafili zanurzyć głowę   na 7 sekund. Szymek najlepiej wykonał to ćwiczenie. Nie wszyscy jeszcze potrafią to zrobić, ale można poćwiczyć w wannie podczas kąpieli. Poza tym próbowały już pływać i utrzymywać się na wodzie. Tu Bartek pokazał wszystkim, jak to poprawnie wykonać. Muszę przyznać, że bardzo dobrze im to wychodziło.
Po tych wstępnych ćwiczeniach instruktorzy pozwolili dzieciom zjeżdżać z dużej zjeżdżalni do wody. To była świetna zabawa.
Na zakończenie dzieci ponownie ustawiły się w dwuszeregu i zakończyły się zajęcia.
W drodze powrotnej wymieniały się wrażeniami. Wszyscy byli bardzo zadowoleni i już nie mogą się doczekać następnej środy.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobało i ćwiczenia były bardzo ciekawe.☺☺☺



Paulina Radomska

Anonimowy pisze...

Fajnie, że mamy w tym roku szkolnym lekcje w-f na basenie :) dzisiaj na zajęciach było fajnie, szczególnie na zjeżdżalni :)

Natalka K. *****

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobało na basenie. Mam nadzieję, że nauczę się pływać bo bardzo chcę.

Kamila Łuczyk!