Zapraszam na mojego drugiego bloga

Zapraszam też na mojego drugiego bloga >> Codziennik klasy IIc<<

23 czerwca 2012

Święto Taty

 


 Dzień Ojca to stosunkowo młode święto. Po raz pierwszy zaczęto je obchodzić w USA w 1910 roku, w Polsce dopiero w 1965 roku.
 
Pomysłodawczynią tego święta była kobieta mieszkająca w USA. Chciała w ten sposób oddać hołd swojemu tacie, który po śmierci żony sam wychował sześcioro dzieci. Według niej był on wspaniałym człowiekiem i zasługiwał na takie święto. Dzięki temu dzisiaj możemy w ten sam sposób wyróżnić wszystkich tatusiów, którzy obok mam są nam najbliżsi.

Za cierpliwość, 
za troskę o dom i rodzinę,
za czasami na twarzy bardzo groźną minę,
za to, że zawsze mnie wspierasz
dobrym słowem, czynem lub gestem
za to, że dzięki Tobie
jestem tym, kim jestem.
Dzisiaj dziękuję Ci, Tato.




Wszystkim tatusiom w Dniu Święta Taty 
życzymy dużo radości,
zadowolenia ze swoich pociech,
spełnienia marzeń
i samych słonecznych dni.



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

SERDECZNIE DZIĘKUJEMY ZA PAMIĘĆ, ZA PIĘKNE ŻYCZENIA, WIERSZYKI, ZA JAK ZAWSZE "Z OKAZJI DNIA MAMY I TATY" ŚLICZNY POST :)

POZDRAWIAMY
E.M.Kopacz

Joanna Mańkowska pisze...

Bardzo chciałabym napisać:"Polecam się na przyszłość", ale chyba nie będzie już okazji.

Pozdrawiam :)